esmaspäev, 22. juuli 2019

Elu Opeliga osa 2

Niisiis käisime Soomes väikesel reisil. Marsruudiks kujunes Tartu-Tallinn-Helsinki-Turku-Helsinki-Tallinn-Türi-Tartu. Turkus ja Helsinkis sai omajagu ringi ka sõidetud, kämpinguid ja poode otsides.
Lühidalt kokkuvõtteks, täitsa mugav on sellega kruiisida. Ja tänu kiirushoidikule järgin palju rohkem kiiruspiiranguid. Puhtalt seetõttu, et niivõrd lihtne on kiirushoidikul piirkiirust seada. Ei näe lihtsalt põhjust, miks kiirust ületada.

Tartus tankisin paagi täis ja laeva pealt tagasi Tallinnasse jõudes läksime kohe uuesti tankima. Arvuti sõnul oleks kütust jätkunud veel ~90 km'ks

Aga täpsemalt mõned märkused:

1. Madalamatel kiirustel (30km/h, 50km/h) ja veidi künklikumal teel automaatkast justkui ei suuda otsustada, mis käiku sees hoida. Pöörded kõiguvad ~1300-1500 vahel, ja on kuulda, kuidas vahetab käike. Iseenesest pole nagu probleem, aga häirib.

2. Esitulede kõrguse reguleerimisautomaatika tõrkus. Kolmel korral nädala jooksul peale auto käivitamist tuli ekraanile teated "Advanced headlight failure" ja "Automatic headlight adjustment failure" vms. ja vastav näidikulamp läks põlema. Kõigil korral sain sellest lahti peale tulede manuaalsele režiimile lülitamist ja korraks lähitulede sisse lülitamist. Aga midagi on seal katki ja peaks enne garantii lõppu korda laskma teha. Tuled iseenesest põlesid ja näiliselt midagi katki ei olnud.

Läbisõit tänaseks ~24500km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar